måndag 18 december 2017

Presseriet

Monday Monday. Har hängt i badet i över en timme med badbomber från Bodyshop. Har inte testat dem tidigare utan har alltid köpt alla mina badgrejer från Lush. Men de här var faktiskt himla trevliga och väldigt mycket billigare. Så helt klart prisvärda.

Nu hänger jag i soffan och försöker fundera ut hela wordpress-grejen. 


  1. Vilket paket ska jag ha. Personligt, premium eller business?
  2. Eftersom samtliga paket utom business har begränsad (och väldigt lite) lagringsutrymme behöver man även ett webhotell. Where to start?
  3. Theme. Vad ska jag köpa för något? Finns oändliga mängder. Har fastnat för en del olika teman men har samtidigt förstått att det ingår en hel del alternativ i de olika paketen.
Kanske tar en wordpresskurs för åldringar på Arbis. Nånä. Skämt åsido. Behöver bara förstå lite bättre vad jag behöver och inte behöver och därefter är det väl bara att hala ut kreditkortet. Blir bra. Promise. 




1 kommentar:

  1. Eller så tar du Squarespace! Färre grejer att välja mellan. ;)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar