torsdag 7 december 2017

På min önskelista

Om mindre om en månad fyller jag 29 år. Tänk på det ni. Kvinnan är nästan trettio. Här har vi läckerheter som jag önskar mig (*host* Niki). Stativet hittade jag i Rajalas butik i posthuset men lyckas inte hitta det i deras nätbutik. Så konstigt. Annars är vill jag gärna ha sånt som är mysigt.

1. Morgonrock i frotté från ellos 639kr. 2. Resevänligt och lätt stativ i grönt från Benro 1499kr 
3. Ostindia floris kaffekopp 189kr 4. Gryta från Ikea 399kr. 




1. Tofflor från Shepherd 75€ 2. Clarins beauty flash balm 349kr 
3. Nikka from the barrel (japansk whisky) 409 kr 4. Badkarshylla 179kr från Claso, såklart. 


2 kommentarer:

  1. Viiiilll också ha stativ! Hur kan ett par pinnar kosta så mycket?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ja! Det jag har just nu passar mer för kompaktkameror och är tyvär för lätt för systemisar. Oh well. Men fina eller hur? Lite sugen blir man ju.

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar