måndag 18 december 2017

Julveckeriet

Julveckan är här och jag är så himla glad. Jobbar idag och imorgon. På onsdag har vi julfest här på kontoret och på torsdag åker Niki, jag och Milla med Silja Line från Åbo till Stockholm och därefter vidare till Värnamo med vår lilla bil. Åbo är en bättre ort att åka ifrån när man har hund eftersom tiden i hytten blir mycket kortare. Hade man fått ta med sig hunden i baren, cafét eller restaurangen skulle Helsingforsbåten såklart vara trevligare men sjutton timmar i en hytt är inte roligt för varken henne eller oss. 

På fredag har vi reunion med mitt tjejgäng "Tacogänget" och jag är så peppad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan det inte bara vara fredag nu?

Andra saker jag ska försöka ta tag i den här veckan är att börja flytten av bloggen till wordpress. Jag är så trött på att alla mina bilder blir suddiga här hur jag än gör. Blogger är något som hängt med lite för länge. Hur tänker ni?
En bild på mig från en sommar i Ingå. På tal om ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar