onsdag 1 november 2017

Recaperiet

Eftersom jag varit lite väl slö på bloggfronten de senaste veckorna (ibland blir det så när det händer för mycket) så kör vi en liten recap på det hela. 
 Förra veckan var jag tre hela dagar i London på en performance marketing konferens. Kanske inte direkt jätteinspirerande men lärde mig ändå en del grejer och träffade ett antal partners. Alltid något. 
 Mitt Londonhem var i alla fall väldigt trevligt. 
 Att gå runt med namnskylt på är alltid lika läckert. Hur alla stirrar på varandras magar istället för ansikten när de ses eller passerar varandra. Tinder fast lite mer in real life. 
Hemvägen firades med Benedict och champagne i loungen. Ska se till att laga Benedicts till Niki den här helgen. Så himla gott.
 I fredags hade vi Halooweenparty på kontoret. Jag var utklädd till Tuggummi under en sko. Var helt rosa från topp till tå med en sko på huvudet. Billigt och bra. 
I söndags var Niki och jag på Future island. Han fick biljetterna i present av mig i mars som tack för att han var gullig och var ensam med Milla när jag hängde i San Fransisco i elva dagar. Himla bra band, lite synd bara att det var på en söndag. Man blir ju lite sömnig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar