onsdag 15 november 2017

NBCeriet

NBC flyger hit i slutet av november för att göra ett avsnitt om vårt kontor i deras nya tv-serie "Office Envy". För mig och Nate som skapade vårt HQ är det här såklart något vi är väldigt stolta över. Hur fint är det inte att ett av världens största mediebolag tycker att ens kontor är så snyggt att de till och med vill göra ett tv-program om det? I och med detta så håller jag på att ragga upp lite roliga presslån. Finsk design som klär våra ytor med lite extra glädje. Om någon av er har idéer på vad som skulle behöva lite uppmärksamhet utanför Finlands gränser så får man gärna hojta till.

 Lite gladare idag även om jag råkade spilla stearin på min tröja. Lätt hänt när man gillar ljus. 
 Pokalen på mitt skrivbord. 
Vann biljard mot min kollega S innan. Herregud vad biljard är roligt. 


Nu ska jag skutta hem och gå ut med Fluffe, Sabina kommer nämligen hem till mig ikväll på myz. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar