tisdag 31 oktober 2017

Göreleriet

Hipp Hipp Hurra för min moster Görel som fyller 60 år idag! För några veckor sedan var jag även i min hemstad Värnamo för första gången på ett år. Firade Görel med familjen samlad (alla utom systern Johanna som bor i Amerikat) med middag och gott vin. Av oss "barn" fick hon vänskapsknuten från Svenskt Tenn, förmodligen den finaste ljusstaken jag vet. Det var väldigt mysigt att få vara i Värnamo en sväng. Få krama om typerna man diggar, se Mickes och Evelinas hem för första gången och även hinna med den nya baren Cheers en liten sväng med några kompisar som också råkade vara i stan.
 60-åringen och min pappa



 Min mamma.

Micke, Evelina och mormor lyckades jag inte få något lyckat på. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar