tisdag 5 september 2017

Brölliseriet

Flög som sagt hem himla tidigt på lördag morgon. Jag skulle nämligen på bröllis. Min kompis Heli som jag pluggade ihop med hade nämligen sagt jag till sin Ipi några dagar tidigare och ställde därför till med kalas. Tillsammans med tre av mina andra favoritklasskompisar (Sabbe, Emilia och Andrea) delade vi ett hörn av ett bord. Vi skrattade på riktigt så mycket att vi emellanåt grät. Så fin kväll. Tack Ipi och Heli för en fantastiskt och roligt bröllis och att vi fick vara med och fira med er. <3
Sabbe och jag. Här hade jag ännu på mitt Bread and Butter armband. Insåg det först i taxin till festen och fick skära av det med en matkniv. Bra Lina. 

Här är vi. Femman. Jag, Andrea, Heli, Sabbe, Emilia. Min klännu var väldigt rosa och kommer ifrån Ralph Lauren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar