lördag 19 augusti 2017

Partyeriet

Ni som läst den här bloggen ett tag vet säkert om att den där startupen (oklart om vi ännu räknas som startup) jag jobbar på har en hel del teampartyn. Årets sommarparty hölls i torsdags och jag var såklart med från början till slut. Partyt började 11:55 på kontoret där vi blev indelade i lag och därefter utsläppta på stan för att spela ett form av spel där vi måste lösa gåtor i omgivningen för att ta oss till nästa plats. Look and Run heter det och de arrangerar dessa spel även för privatpersoner då och då. Testa, det var faktiskt superkul. 

Spelet avslutades på Salutorget (mitt lag kom tvåa) där vi hade en båt som tog oss ut i skärgården medan vi åt middag. Därefter stannade vi till på Isosaari i några timmar för att spela spel och dricka vin. På hemfärden förvandlade vi båtens nedre del till ett dansgolv och avslutade därefter kalaset på Kalle. Det var en intensiv och rolig dag och jag var helt slut efteråt. Men det är så himla roligt att ens kollegor är så bra och roliga att hänga med. 




 Fanny, Pio och Linn
 Nate och jag




 Här blev det lite suddigt. Beror på att jag råkade trycka av bildstabiliatorn. Typ. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar