tisdag 15 augusti 2017

Jobbdageriet och en rysk blogg

Den bästa kombon av jobbdag är att börja den lite soft hemifrån på soffan. Hinna gå igenom mail, slacks och annat skojigt innan man cyklar till jobbet. Sen anländer man uppdaterad och glad och kan svara på alla frågor. Med mitt förra team jobbade jag ganska mycket hemifrån, men så var det teamet också självgående på ett helt annat sätt. Mitt nya team har trots allt bara jobbat här i 2,5 månader. Men duktiga, det är dom. 

En annan himla trevlig sak är att min svägis Linda har blivit med blogg. Nikis diplomatbror Seba fick en position i Sankt Petersburg och hela lilla familjen flyttade dit. Nu kan man följa det ryska äventyret genom Lindas nya superfina blogg. 
Ni hittar den HÄR!
 Morgonens arbetsplats

 Lyssnade på ett nytt avsnitt av min favoritpodd på vägen till kontoret. Rättegångspodden. Så braaa!
 De här två donnorna säger hej
Borde nog damma mina saker lite ser jag nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar