onsdag 23 augusti 2017

Face palmeriet

Råkade trycka på knappen "lägg till alla" på Linkedin häromdagen och har nu fått +200 nya kontakter. Har lite ångest över det hela eftersom jag råkat fråga typ alla som mailat med mig någon gång de senaste sju åren. Alltifrån Bråvalla-journalister och management typer till teaterfolket, Youtubers, bloggare, bloggares föräldrar till CEOs för diverse nätbutiker. Ja, alltså allt. Vågar inte gå in på Linkedin längre eftersom jag får en chock varje gång om vem jag nu är connected med. 

Känner i och för sig en psykolog som råkade göra samma sak fast med Facebook för länge sen. Hon friend-requstade alla sina patienter i ett enda klick. Hon fick avsluta medlemskapet och börja om på nytt. Riktigt så illa är det inte för mig. Har helt enkelt bara ett liiite bredare nätverk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar