fredag 21 juli 2017

Listeriet

Stal den här listan av mig själv från 2014

Läget?
Bra. Trött efter att jag kom hem vid midnatt från flygplatsen igår. Missade såklart gårdagens middag på grund av Air Baltic. Lite ledsen över det. Annars bra.
Planer?
Min semester börjar idag så ska flytta ut till Ingå. Imorgon ska jag på kräftis i Kyrkslätt. 
Värt det? Kunna tala med djur men alltid ha en riktigt tjatig hund som förföljer dig?
Har redan en riktigt tjatig hund som alltid förföljer mig så kan lika gärns kunna prata med henne också. Så ja, kunna prata med djur såklart.
Kaffe eller te? 
Kaffe och det är bra kaffe, annars te.
Senaste köp? (inte mat)
En deo till Niki från Rigas astråkiga flygplats
Gjorde du igår?
Var i Riga på ett möte och därefter strandsatt på flygplatsen i fem timmar. 
Idag då?
Idag så ska plocka upp min mamma och moster på flygplatsen vid halv åtta på kvällen. Innan dess ska jag på en picknick. 
Har du någon semester i år?
Börjar idaaaaaaaag och pågår i två veckor. yeeeeeeeeh
Vad vill du bli när du blir stor?
Fortsätta vara startup-prinsessa eller sen casta reality TV shows. 
Är det värt att vara gift med Johnny Depp men ha Ove Sundberg som älskare?Nej. Väldigt ovärt. 
Är du singel?
Nej
Topp tre på önskelistan just nu?
En drönare a la Sandra Beijer, Grekland, familjehäng.
Senaste lättnad?
Att flyget till slut tog oss hem.
Vem ringde dig senast?
En kollega
Senast mottagna sms:et?
från Ikea. Finns väl ingen som skickar sms nu för tiden? Whatsaaaap
Sugen på?
Buffalomozzarella och ett iskallt glas chablis.
Lider du av söndagsångest?
Har knappt haft söndagsångest alls sen jag började på Bonusway för mer än tre år sedan. När jag jobbade på Min Morgon hade jag alltid söndagsångest.
Konstigaste upplevelsen förra veckan?
Kanske Air Baltics ursäkt. En food voucher för 3.50. Dessutom var den enda varma maten på flygplatsen micrad pasta. Kostade dock 14€. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar