fredag 31 mars 2017

FMLeriet

Vaknade upp på fel sida idag. Såpass fel sida att det känns som om hela världen inte förstår mig. Väldigt emo av mig. Frustrationen och irritationen är ganska ovanlig för mig som för det mesta är en glad själ. Så här är jag nu. En aning hatisk och jäkligt bitter och kanske den suraste versionen av mig själv som visat sig iår. Alltså ingen trevlig människa att ha att göra med. Om en timme börjar företagets maffiakväll där vi ska döda varandra och dricka vin. Det kan hända att det piggar upp mitt humör lite, ja eller i värsta fall blir det ännu värre. Blir det så går jag hem. 

Någon skrev just i interna chatten att hen tänkte beställa veganpizza till alla på kontoret. Varefter jag typ ville ställa mig upp och skrika att jag inte vill ha någon jävla vegan-pizza. Ja, ni hör. Humöret, humöret är på topp. 
Borde hänga mera med träd.

4 kommentarer:

  1. Yes, jag tror att hänga med träd är lösningen till väldigt mycket här i livet :) Puss gos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur. Snart får vi hänga i Ingå med träd. I alla fall hugga ner träd. Puss!

      Radera
  2. Gillar ditt smygande steg på trädstammen. Puss!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att även klumpiga typer som jag kan smyga :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar