onsdag 15 mars 2017

Bildbomberiet

Har varit här i några dagar utan att blogga därav denna bildbomb nedan. Kan docktillägga att det här är endast 38 bilder av 423, så ni vet.

Här är det supervarmt och soligt. Full sommarvärme. Älskar´t.

Jag har hängt i hippiekvarter, ätit middag med Johannas vänner på andra sidan bron, promenerat i parker, hikeat här i Woodside, hängt på Johannas universitet Stanford, kollat på Sjölejon, druckit vin, bränt mig så satan, ätit god mat, köpt en designerklänning för inga pengar alls, åkt på krokiga vägar, köpt skor, kollat i Golden gate i solnedgången, brunchat med massa antropologer, åkt runt i Johannas gula bubbla och mycket mycket mer.
På brunch hos Johannas klasskompis
 Pier 39
 Körde vi till för att kolla på Sjölejon
 Mitt hår bara flög av iver
 De här var inte riktigt lika ivriga
 Alcatraz
 Och hamnar
Massa palmer
Kollade sen in bron i solnedgången
 himla fin bro
 Vissa av bilderna kommer från min kamera och vissa från Johannas

 Dagen efter körde vi ner till stranden
 Här hängde människor och HUNDAR <3
 Så himla fint
 En storasyster

 Storasyster och storasysters bil
 De här hängde i Golden Gate-parken
 Och vi kollade in sluttande gator
 och höga höjder
 Fantastiska hus
 och budskap...
 Den här staden är så vacker.

 Man även kan äta lunch och dricka Bellinis
 Körde senare över bron

 Till andra sidan var vi åt middag hos Johannas vänner
 Och drack vin
I solnedgången
Dagen efter tog jag en tre timmars hike på höjderna ovanför huset
 Och idag har jag hängt på Johannas universitet Stanford

 druckit iste och sånt
Och sett var min syster håller hus. Himla fint det.

2 kommentarer:

  1. Åh så fint! Krama Johannan från mig 1000 ggr om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hon kramar dig tillbaka. ps. Hon kommer snart till gbg (om en vecka) Puss!

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar