tisdag 3 januari 2017

Kontoreriet och nyåreriet

Igår var jag på kontoret hela dagen och idag är jag hemma framför brasan med datorn i knät. Skönt att man kan variera. På torsdag ska jag och Nate (min kollega som filurar på kontoret tillsammans med mig) gå till vårt nya kontor tillsammans med våra designers och inspektera bygget. Så himla spännande, har inte varit där sedan vi skrev på kontraktet. Jag och Nate är väldigt involverade i allt. Tycker nästan lite synd om våra designers ibland eftersom vi lägger oss i varje lilla detalj. Allt från nyanser av färger, golvstrukturer till knoppar på skåp, kylskåpstyper, konst. Ja alltså allt. 

Men bra blir det ovh det blir verkligen precis som vi vill ha det. Om lite mer än en månad flyttar vi in. Ser så fram emot att ta en riktigt bra kopp kaffe och utmana Nate på ett parti biljard. Gött med ett riktigt kontorshem. Äntligen. 

Och på tal om något helt annat så kommer här lite bilder från nyår.
Nyårslooken innan vi bastade och simmade i havet (tre gånger). Efter det hade vi alla pyjamasar och mjukiskläder på oss.

 Vi smälte tenn. Min blev i form av en hjärteballong.
 Fluffe var ju då nyopererad. Så hennes fashion var kanske inte så fashion

 Vid tolvslaget skulle vi alla (iklädda mjukiskläder) dricka skumpa och Niki skulle bränna de där raketerna han köpt på sig.
Bang. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar