måndag 23 januari 2017

Flyttveckaneriet

Den är här! Flyttveckan! Gud så jag har längtat efter just den här veckan. Fem dagar kvar sen är det lördag och vi får nycklarna i handen. Klockan 16:00 för att vara lite mer exakt. Det är måndag och jag längtar efter lördag mer än jag någonsin längtat efter en lördag. Att få ösa in alla saker i en paketbil och köra in mot stan. Den känslan. Kommer att vara helt bananas på lördag för att jag hetsat upp mig själv så här. 

Ingå är mitt favoritställe här på jorden och det kommer Ingå alltid vara. Men just nu vill jag ha smutsig snö, gatubelysning och möjligheten att få gå hem från jobbet eller var man nu är när man vill. Behöver lite stadsliv helt enkelt, och behöver få flytta in i vårt nya hem. Fem dagar kvar sen är 61 kvadrat på Tredje Linjen våra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar