lördag 7 januari 2017

Dagens outfiteriet

Min födelsedag är över för det här året och den här 28-åringen tackar för sig. Avslutade kvällen igår med att traska över till vår granne P några hus bort på rödvin och det amerikanska väldigt icke politiskt korrekta spelet "Cards against humanity". Vi spelade med P & S och två amerikaner som är i Helsingfors på utbyte. Skrattade massor åt alla absurda påståenden spelet levererade. Helt enkelt en bra avslutning på dagen och när Niki och jag promenerade hem hand i hand lite efter ett kände jag mig så himla glad. 

Idag är det någon form av snöstorm ute och jag började skotta vägen innan jag gav upp och vandrade in på en kopp te istället. Nu ska jag lyssna på poddar, organisera grejer och kanske baka något. Dagens outfit säger ganska mycket om vad jag har på mig nu förtiden. Underställ är ändå himla skönt, särskilt när man vaknar på morgonen och det är 16 grader inomhus innan man får igång brasan. Borde kanske höja golvvärmen lite.. 




3 kommentarer:

  1. Jag har elva! grader hos mig när jag vaknar på morgnarna.. Kyligt i Cali.. :)

    SvaraRadera
  2. Trodde man valde Cali för att det är varmt och trevligt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trodde jag med. Vilket lurendrejeri! :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar