måndag 19 december 2016

Kväll i Ingåeriet

Förutom att vara trött och sånt högg jag även ner en gran och släpade in idag. Måste dock köpa lite julgransdekorationer så att den blir lite juligare. Får ta en sväng på stan på onsdag. Det var himla svårt att få den att stå upp i foten utan att ramla. Svårare än vad jag trodde faktiskt. Hoppas att den fortsätter med den lodräta positionen nu och inte ramlar ner och skrämmer slag på Fluffe. 

Nu ska jag fortsätta läsa min bok från ipaden. Den är lite av en blandning av såpan Bachelor och filmen/böckerna Hunger games. Himla mys med böcker som man inte alls behöver tänka av. På tal om Bachelor så är det final nästa vecka och jag har ingen aning vilken av de där två jag hejar på. Alla mina favoriter har åkt hem för länge sen. Äh. Gillade ändå Elisabeth. tyckte det var lite action i henne. 

 Dagens middag blev tacos. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar