fredag 9 december 2016

Friyay

Fredag och jag har hemmakontor. Så här sitter jag och jobbar i pyjamasbyxor. Ska i och och för sig åka in till stan en sväng senare. Niki ska konferera med sin mamma på tyska och jag tänkte passa på att springa på stan och köpa lite grejer. Ska nämligen till Levi nästa vecka med jobbet och min rumpa har växt sedan jag använde mina skidbyxor senast. Hinner nog inte springa rumpan mindre tills tisdag...

Andra roliga nyheter är att världens bästa butik & Other stories kommer att öppna i H&M:s gamla lokaler på Alexandersgatan (den stora som numera är tom). Hur roligt är inte det? Tycker att de har så galet mycket fint. Framförallt smycken. Så glad!





Såg för övrigt klart på första säsongen av SKAM igår. Jäkligt känslosamt program det där. Gick in lipandes i sovrummet och slängde mig i Nikis famn. Han skrattade mest åt mig. Men herregud vad de där norksa kidsen får en att känna mycket. Hur alla känslor bara skriker åt alla håll och hur mycket man älskar alla de olika karaktärerna. Skam är det bästa som hänt i tv-väg iår. Lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar