onsdag 2 november 2016

Objektiveriet

Det är julafton idag. Ja, eller i mitt huvud i alla fall. Ja har nämligen gått och blivit med nytt objektiv. Ett objektiv jag dreglat efter sedan december 2014. Jag har varit nära på att köpa billigare versioner av det flera gånger men till slut avstått och istället sparat till det jag verkligen vill ha. Känns ändå vettigare att satsa på drömmen och vänta längre än att köpa ett billigare och senare ångra sig. Nu hade dessutom Rajala någon form av kameraveckor där de hade ett extremt bra pris på min lins. Där är vi nu. Ett nytt fantastiskt objektiv och livet med kamera blev så himla mycket roligare (och lättare). 

Firade mitt inköp med en frulle på Kiila med Sabbe. Inte för att jag varken gillar Kiila eller frulle men jag tycker om Sabbe. Så det vägde upp det negativa. Det enda tråkiga med Sabbe är att man inte får fotografera henne vilket kanske inte var optimalt med dagens paparazzifasoner. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar