torsdag 24 november 2016

Köpt hem!

Nu är äntligen alla tusen (kändes så) papper signerade och lägenheten är helt vår. Känns så himla roligt att vi numera äger ett hem. Eller okej, Jag, Niki och banken. Men ändå. Massa vuxenpoäng och så härlig känsla att veta att man har ett hem, ett hem man själv bestämmer över. Dagen till ära poppade vi äntligen den där Bollingern som legat och väntat på oss i kylskåpet. Poff sa det och nu är hälften i magen. Yes! Men grattis till oss. Stort steg ändå. Så fint!




 Sen lagade vi musslor
Passar ypperligt till champagne. 

2 kommentarer:

  1. Hurra! Är så glad över att ni flyttar till "mina" hoods och vi kanske kan börja hänga lite! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wooop! Jaaa! Nu kan jag inte umgås med någon men så snart jag är på plats så ska du och jag gå på vin! Blir bäst! WIE!

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar