onsdag 16 november 2016

Harry Potteriet

Hemma igen i vårt extremt tomma hem. Åt en pizza på golvet med Fluffe flåsandes bredvid mig. Känner att den här flyttdieten gör mig lite lätt rund. Får väl ta nya tag när vi väl får tillbaka bilen och börjar bo i Ingå på riktigt. 

Mitt föredrag idag gick väl sådär. Var lite annat än jag hade tänkt mig och fick därför hoppa över en stor del av vad jag hade tänkt prata om av diverse anledningar. Hade helt enkelt förväntat mig en helt annan publik. Nu var det nästan bara branschfolk och då blir det en helt annan grej.  Mindre härliga känslor för min prestation. Antar att jag lär mig något nytt av den biten också. 

Tröstade mig själv med Harry Potter och det fördömda barnet. Har nästan läst ut den nu. Bara några få sidor kvar Det är väl så med mig och böcker jag gillar. Det tar några timmar och så är det över. Måste säga att jag ÄLSKAR den här boken. Det är så himla fint att vara tillbaka på Hogwarts. Så mycket kärlek!
Milla är ändå en hundversion av Ron Weasley..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar