tisdag 15 november 2016

Detta har hänt

Förra veckan var ganska hektiskt så förlåt för frånvaron. Allt blir lite yrt när man är mitt i en flytt. Inatt sov vi på madrassen som i princip är det enda som finns kvar i vårt hem. Resten är numera bortskyfflat till Ingå. Vår bil gick även sönder mitt i allt (bromsarna slutade fungera) så därför är vi i stan de sista nätterna innan vi måste lämna över nycklarna. Himla passande ändå. Så vi lever på Wolt och vår hund är lätt nojjig, hon har nämligen fått för sig att vi ska flytta utan henne. Säkert.
 Så här såg det ut ett tag. Numera är det mest bara tomt. 
 Gick på drinks med lite vänner

 Och åt en hälsosam middag på The Cock med Riki och Niki
 Var på Sara och Skebes tuparen
Och drack även glögg med mina föredetta klasskompisar. 

Utöver det hann jag även fira Fars dag med min far. Himla fint det. Vi åt en brakmiddag bestående av romtoasts till förrätt, gårdagens lasagne till huvudrätt och ostar till efterrätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar