tisdag 29 november 2016

Bloggeriet

Min kompis Sabina whatsappade häromdagen att jag bloggar mycket mer när jag bor här ute. Hon trodde att det beror på att jag inte har så mycket att göra här. Tänkte lite på den saken och kom fram till att det nog beror på att jag är inne i ett sånt flow med allt. Tycker att bloggen är himla rolig igen plus att allt här är så himla fint och fotovänligt. Gråa, mörka gator på hemvägen från kontoret i stan brukar inte göra mig direkt inspirerad. Att vara här och ha så mycket annat roligt på gång (som ny lägenhet) gör att bloggandet är så himla roligt. 

Tänkte också på att det finns två bloggar jag själv regelbundet läser och som jag bara stör mig på. Men läser såklart ändå, kanske bara för få bli lite förfärad (av samma orsaker som jag kollar på Bachelor). Då slog det mig att det kanske finns människor som gör helt samma med min blogg. Den tanken är lite kul. Om du känner så, så förlåt. jag tycker om dig ändå. 

Oh well. Nu tar vi kväll.



Niki lagar sin Handsome Nicks Super Smashing Winter Food idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar