onsdag 26 oktober 2016

Min helg i bilderiet

Är på kontoret och Linn som jag just tog 132 bilder på till hennes Linkedin frågade om jag kan blogga. Så här kommer min helg i sann Michaela Forni / SVD Perfect Guide anda. 

Eftersom jag gav blod på fredag blev det inget direkt öldrickande för min del. Var hemma innan åtta och halvsov därefter på soffan till någon reality som jag inte längre kommer ihåg. 
 På lördag åkte vi till Ikea. Niki provade den här fruktansvärt fula stolen.
Vår huvudsakliga uppgift var att prova sängar. Jag fick lova Niki att absolut inte ta en bild på det hela eftersom det är så himla ostigt. Jätteostigt sa jag och tog en bild. 
Sen åkte vi in till stan. Niki shoppade en tröja på Dutti och jag typ pillade lite på olika tröjor. Därefter gick vi till Stocka och Niki köpte ben och leksak till Milla #spoiled

Sen tog vi ett glas med Nikis bästis Riki. Lagade även biff med hasselbackspotatis och kantarellsås hos oss. Var även en sväng hos Nikis vänner A och N. 
 Söndagen var väldigt vågrät. Väldigt vågrät. 
 Åt dock kantarelltoast till frulle
 Och woltade hem pizzor på kvällskvisten. Skönt att få mat hem utan att behöva lämna huset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar