fredag 9 september 2016

Tallineriet

Hej från Tallin. Är här med jobbet och myser lite. Fick ett enormt hotellrum på 65 kvadrat med två badrum, man tackar. Började i och för sig inte morgonen så hemskt bra. Stressade på fel spårvagn med min väska, hoppade av vid senatstorget och sprang för att hinna med den rätta spårvagnen. Tyvärr föll jag ganska hårt, slog upp benet och spräckte mina jeans över hela rumpan. Där gick jag sen och visade trosorna till hela Alexandersgatan. Fick dra in en sväng på Zara för att köpa hela byxor. Tycker med andra ord att jag lite lätt förtjänar en svit. Kanske lite..
Ett rum med en liten säng
Där man får söta blommor
Och ett litet badrum
 Inser nu när jag lag upp den här bilden att jag ser helt galen ut här. Men äh
 28:e våningen bod jag på
Man kan spana på typer
Och alla båtar
Jag drack vin i min slottsklänning
Himla trevligt
Sen hängde jag och min kollega Aysenur lite innan middagen på Sfäär. Sån myz.

2 kommentarer:

  1. Åh vad nice! 28 våningen var nog ännu snäppet vassare än 27. Bra att ibland ha legitimerad orsak att shoppa nya byxor! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhå! Hej på dig! Tror i och för sig att utsikten från våning 27 var ganska bra den också? Right :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar