fredag 9 september 2016

Käreriet

Är sådär extra kär idag. Vill helst av allt hem nunununu och hoppa in i Nikis famn. Ganska skönt att man även efter mer än två år tillsammans fortfarande kan känna sig pirrig och nykär. Allt är bara så rätt med honom. Lätt och rätt. 

Men som tur är det fredag och vi har inga planer alls ikväll. Kanske släpar med mig något trevligt vin från båten som vi kan poppa till säsong fem av Breaking Bad. Herregud vad ostigt det här inlägget blev. Förlåt för det. 

Känner mig nästan lite som bloggaren Mogi, bor hotell, glider runt och dricker afternoon tea i morgonrock och bloggar om hur mycket jag tycker om min dude eller som hon kallar sin pojkvän "min amour". Är det bara jag som inte förstår vad den kvinnan lever på? Skulle kunna äta upp min högra hand för att få den infon. 
 Att vakna ovanför dimman
 Vill ta med mig den här morgonrocken hem. So fluffy
Ska snart ta mig ner till en av de där båtarna sen är det fredag på riktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar