lördag 11 juni 2016

Tjejmileriet

Jag har förresten fått ett mål med mitt springande. På kontoret i fredags började vi prata springande med Team Sweden. Det hela slutade med att vi bestämde att vi alla kommer att springa tjejmilen i Stockholm i september. Tog även upp det med vår VD och företaget sponsrar oss med hela faderullan. Nu måste jag med andra ord speeda upp mitt springande. Jag har en tjejmil att klara om någon några månader. Helt sjukt att jag som är latast i världen ska springa en tjejmil. Galet.

Idag sprang jag, Niki och Milla skogsrundan till byn. Niki sprang lite i förväg eftersom han håller ett högre tempo. Jag dök upp några minuter senare. Sjukt nog var det Milla som var mest förstörd av oss alla tre. Hon har sovit halva kvällen. Hårt liv.
 Det här är innan turen. Det ser man eftersom jag har en normal ansiktsfärg. 
 Efteråt lagade jag och Niks avocadopasta. Precis som back in the 2012.
 Alla var glada. 
 Och jag vann kvällens TP. Himla tur det eftersom igår fick jag inte en endaste kakbit. Cake by the ocean. 

Sen däckade det här djuret igen. Högst ovetande om morgondagens löprunda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar