onsdag 15 juni 2016

Stukeriet

Jag har stukat min fot under en springrunda. Fick ont i hälsenan och numera är den blå och svullen. Har helt enkelt sprungit snett och stukat den. Inget mer att göra åt saken än att vila och vänta på att det går över. Känns lite surt bara nu när jag äntligen fått sånt bra flow på springandet. Men äh, ibland blir det så.

Beställde därför ett par nya tights tidigare idag. I väntan på en bättre mående fot. Min kompis Hille (som också är från Värnamo) startade ett brand tillsammans med hennes skolkompis Tekla för något år sedan. Resultatet är Aimn Sportswear. Så himla coolt och häftigt märke. Go Hille och Tekla! Ni är så fantastiska.


Det blev ett par paradise 2.0. Har även två andra på kommande plus att vi kommer att beställa Wave tights till hela mitt team att springa tjejmilen i. Aim High!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar