söndag 5 juni 2016

Mofiboeriet

Skojigt väder här idag. Ena stunden är det strålande solsken, nästa sekund regnar det och därefter sol igen. Läste ut Främlingen av Albert Camus imorse och blev inte klokare av det. Det var helt enkelt inte en bok för mig. Läste även Katrin Zytomierskas debutroman Bucketlist via läsappen Mofibo. Ingen bok för mig det heller. Nu vet vi det. 

Skulle vilja läsa något bra. Något som får  mig att hoppa till. Något som får mig att vilja sträckläsa.
Tycker att Mofibo borde bli bättre på det där med att föreslå pärlor. 
Ibland undrar jag om den här bloggen handlar om mig eller Milla? Kanske bord döpa om kalaset till Milleriet? Inte det nej.
 Sunday funday

2 kommentarer:

  1. Jag var helt förvånad att Katrin skrivit en roman... Kändes lite märkligt? Och den var alltså ingen höjdare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kändes jättemärklig. Hela boken var för mig ett stort frågetecken. Kanske också för att huvudkaraktären var så sjukt osmaklig. Plus att alla karaktärer på något vänster saknade en själ. Den var liksom jäkligt ytlig, dåligt skriven och hade en världsbild från jag v et inte var? Osympatiskt bok.

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar