lördag 4 juni 2016

Livet på pinneriet

Kanske inte den soligaste dagen av alla dessa soldagar men skönt ändå. Ingen direkt händelserik dag heller. Började läsa en bok som sägs vara legendarisk och joggade 40 minuter genom skogen utan att stanna. Bra för att vara jag. 

Gillar man loppisar så kan jag tipsa om Lions loppis här i Ingå nästa lördag. Brukar hålla hus i Ingås mekaniska (antar att den är där i år också). Du kan köpa i princip vad som helst för ingenting. Mopeder, båtar, snygga och fula möbler, lampor, gräsklippare, ipods, you name it. Den är helt galet legendarisk. Blir lika chockad varje gång. Tips tips. 




Nu ska vi alla tre (utom Milla) på middag till våra grannar K och S. De två skulle jag kunna skriva hur mycket som helst om. Helt enkelt ett fantastiskt par som mer känns som familj än grannar. Skulle jag beskriva de perfekta grannarna så skulle jag sätta en bild på de där två.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar