onsdag 22 juni 2016

Klätteriet

Vi körde Team Sweden och tog en trudelutt till Alberga för att klättra i träd. Precis så där som man gör när man vill umgås och se väldigt fysiska ut samtidigt. Vi klättrade grönt, blått och rött sen ville de andra inte klättra svårare. Bara för att få lite bekräftelse körde jag en bana svart. Bra gick det även om jag tyckte lite lätt synd om mig själv när jag hängde halvt patetiskt i ett nät.

Nu är vi tillbaka på kontoret och dricker vin. Kan vara att vi skulle behöva äta något så småningom.
 Här har vi världens bästa team. Peaces, Lintsun och Sandis. Bra typer.
 Peaces stalkade mig hela varvet
 Sen kom de här två
 Bra gick det
 Jag och mina nya tights från Aimn
 Här skulle man landa snyggt. Gick sådär
 Här skulle vi posa
 Jag ville posa lite roligare
 Sen körde jag en svart bana
18 meter upp

1 kommentar:

  1. Alltså detta är ju något som jag sååå gärna vill göra - det verkar så kul och läskigt, bra adrenalinkick!!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar