måndag 20 juni 2016

Hej!

I lördags tog vi Keinis till Korpo och eftersom Kleinis inte går så hemskt fort fick vi köra gamla Åbovägen. Det tog sin tid. Jag hann avverka hela Denise Rudbergs "När klockan slår fem" i ett lugnt tempo. Så ja, Kleinis är söt men inte så hemskt snabb. 




 Sen spelade vi monopol. Jag vann som vanligt. Jag vinner alltid monopol eftersom jag har ett hemligt trick som ingen någonsin fattar. Det gäller att se till att man har det på det klara och det måste man fixa de första två värven. Sen så. 
Sen vann jag pokern också. Framförallt för att mitt face ser helt sjukt lurigt ut oavsett om jag har bra eller dåliga kort. Himla bra är jag faktiskt på poker. Kanske därför Niki nästan aldrig vill spela med mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar