måndag 13 juni 2016

Fyra sakeriet

I brist på annat stal jag en listgrej av Hanapee.


Fyra platser jag har bott:
1. Gul enplansvilla i Värnamo
2. 78 kvadrat på Nylandsgatan hörnet Georgsgatan
3. 21 kvadrat på Fredriksgatan
4. Numera bor jag med Niklasson på 55 kvadrat i Ulrikasborg. Har nästan havsutsikt. Måste bara spränga bort huset framför.
Fyra ställen jag har arbetat:
1. Harrys Värnamo
2. Min Morgon (Parad Media)
3. Café Dupont i Montreal, Kanada (hade världens creepigaste chef, usch)
4. Jotex lager (Packade varor och körde moped)
Fyra saker jag älskar att se på tv:
1. Nordiska dramaserier. Senast var det Springfloden som höll mig vaken.
2. Lyxfällan (känner mig så himla duktig då)
3. Dragons den. Gillar att se människor pitcha. Inspirerande. 
4. Million dollar listing. Man kan inte få för mycket av fredrik Eklund. 
Fyra platser jag har varit:
1. Kapstaden
2. Random stad i Burma
3. Barca
4. Lahtis (drack kaffe där en gång)
Fyra saker jag älskar att äta:
1. Mango!
2. Glass
3. Tapas
4. Musslor
Fyra saker jag älskar att dricka:
1. Vin, älskar vin.
2. Flädersaft
3. Mineralvatten
4. Whisky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar