söndag 8 maj 2016

Superiet

Milla och jag drog ut och supade innan idag. Invigde sommaren ordentligt även om det blev svinkallt om fötterna. Jag har varit i och badat några gånger men det har nog varit ett väldigt snabbt dopp. Med Milla på brädan riskerar man att få simma en bit tillbaka i 10-gradigt vatten men den risken får man ta. Ursäkta mina väldigt vita ben, jag bjuder på dem och satsar just nu på att färga till dom lite i solstolen. Så småningom ska vi tillbaka till stan i vår lånade Toyota Landcruiser. Hade gärna stannat här en vecka till. 



2 kommentarer:

  1. Superiet, hade kunnat vara med alkohol inblandat, haha! Och alltså, allt annat än vita ben just nu är konstigt, så ingenting att ursäkta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, sant! Mycket lätt att misstolkas ;). Råkade bränna baksidan på benen ganska ordentligt efter detta inlägg så jag får skylla mig själv.

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar