tisdag 31 maj 2016

Möhipperiet

Jag kunde kanske inte skriva i fredags att anledningen till att jag skulle vara kvar i Stockholm var att en av mina svenska vänner skulle ha möhippa. Sånt får man endast skriva om efteråt tydligen. Råkade i och för sig säga till henne över telefon för ett tag sen att "Eeeh jaaa vi ses ju på din möhippa". Smart som jag är. 

Men hur som helst var vi omkring 30 tjejer iklädda arsenal-tröjor som skuttade runt i Stockholm på diverse aktiviteter (paret älskar arsenal och fotboll). Några av dessa aktiviteter, typ "beep-testet" var det helt skönt att ha "fotograf" som undanflykt för. Kameran fick dock stanna hemma under kvällens middag och Café Opera. Tur det. 







 Det där är faktiskt jag ser jag nu. I vit boll. Hade liiite svårt att ta  mig upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar