onsdag 25 maj 2016

Löylyeriet

Nu när jag ändå glatt stoltserat med mina fina frisyrer så passar det bra med ännu en ny look. Kort, blont och bobigt. Älskar´t. Känns lite bättre än löshår och skidglasögon. Right?

Testade även det nya stället på Ärtholmsstranden med Jonski (den där damen som tydligen har bloggpaus) och konstaterade att det är här vi kommer att ha våra sommar AW:n iår. Så bäst. Stället är väl egentligen en bastu men har även en enorm terass i olika nivåer med bra bar och enligt en vän inte alltför bra mat. Men vad gör det när man kan dricka rosé och se på solnedgången?







Nu ska jag packa så att det inte blir en favorit i repris där jag upptäcker att jag varken packat byxor, högerskor eller underkläder. Stockholm och skitväder nästa. Härligt.

2 kommentarer:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar