tisdag 31 maj 2016

Bikiniriet

Jag köpte äntligen nya bikinis idag. Fattar inte varför det är så jäkla jobbigt. Okej det där att stå kurvig med vit mage i ett svettigt omklädningsrum med hemsk belysning det är inte kul. Men varför är just bikini och inte vanliga underkläder just så ångetsframkallande? Som tur överlevde jag och kom dessutom därifrån med två stycken som jag faktiskt såg ganska charmig ut i. Sug på den ni.

Nej men ärligt talat. Jag är så jäkla trött på att "fat shamea" mig själv. Ingen mår bra av det och framförallt inte jag. Har egentligen aldrig varit typen som har kroppskomplex. Har aldrig riktigt känt att det är värt att slänga energi på. Ja eller förutom den här våren då. Då har jag varit sådär alltifrån att ena dagen konstatera att jag är ju ganska hot ändå till att nästa dag ladda ner någon galen app som vill att jag ska äta 1000 kalorier i dagen. Jo, inte ens så dum i huvudet är jag att jag går med på det där. 

Men jag tror att det egentligen också har varit något speciellt med hela den här våren. Tror aldrig man har fått så mycket träningstips och rumpbilder upptryckt i ansiktet någonsin tidigare. 100 blabla squat challenge dit, crossfit dit, inget mellanrum mellan låren dit. Det verkar så jäkla tråkigt. Så ja. Här har vi mina nya biksun och en bild på mig och min härliga kropp eftersom jag dessutom just nu är på väg till stranden. Tack Eira för att du finns. 

Ps. min syster fyller år idag. Massa grattis till världens coolaste brud. Puss!
 Nåja. Lindex här hej. 
Nu ska jag bada! HÄJ!

2 kommentarer:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar