fredag 22 april 2016

Ingåeriet

Har äntligen landat i Ingå. Min fina faster och hennes man CJ plockade snällt upp mig från Ingås downtown. Nikis bil är fortfarande sönder så vill jag ta mig hit blir det med buss. Efter en sväng i matbutiken gick vi även in på Ingås Stockmann och shoppade loss. Eller okej min faster köpte någon form av brännolja och jag fyndade schampoo till Milla med strawberry yoghurt doft?!

Nu tar jag det lugnt en stund, tände en brasa, och filosoferar. Ska snart ta mig bort till min faster som bjuder på middag. Hej Lyx. Så skönt att ändå ha lite familj i det här landet. Även om jag i och med Niki har fått en till familj som också bor här, fint det med så är det kul att få träffa sin faster då och då.


Niki däremot är på manlig helg i Kimito. De ska basta, äta lamm och dricka öl. Väldigt manligt..
Hörnet
 Råkade köpa lösgodis fast det bara är fredag.
Misstänker att jag är bäst i världen på att göra brasor. 
 Milla kommer att skina som en jordgubbe när jag är klar med henne
Där ligger hon. Intet ont anande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar