måndag 15 februari 2016

Valleriet

Fick rosor och en iskall burk coca cola i handen när jag vaknade igår. Mitt livs första vallerosor. Tänka sig. Det är nog hemskt trevligt att ha en söt sambo som gör en glad. 

Mot kvällen tog vi tåget ut till Nikis syster i Grankulla på söndagsmiddag. Kanske något av det bästa jag vet. Hade jag bott närmre mina föräldrar hade jag kraschat deras hem varje söndag för familjesällskap. Idag är det vardag igen. Monday monday. MEN vi bokade en miniresa igår och åker på lördag. Tog till och med semester tre dagar. Tänker sätta autoreply på min email och bara njuta.

Försöker för övrigt låna ut min hund måndag-onsdag. Känner sig någon sugen så hör av dig. 

Älskar den här nissen löjligt mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar