måndag 1 februari 2016

Hej

Januari måste vara världens tråkigaste månad. Har varit så oinspirerad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Allt har bara gått på halvfart. När det gäller bilen så bestämde sig Seat för att inte vara så gulliga som jag hade tänkt mig att man borde vara om man just varit med om en större utsläppsskandal.

Men ny månad. Nya tag. Nytt av allt. Så tänker jag. Ska snart gå på ett möte och efter det ska jag gå och simma igen. Det där med simmandet har gått så långt att jag går runt och längtar tills nästa gång jag får simma. Riktigt underlig känsla. Är inte den typen.

På onsdag flyger jag till Stockholm för ett möte och en middag. Stannar natten endast för middagens skull och flyger tillbaka torsdag eftermiddag. Sånt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar