tisdag 1 december 2015

Helgeriet

Helgen är över och jag lovar att jag ska bli en makalöst effektiv bloggdam den här veckan. Ska blogga så att fingrarna blöder. Förra veckan var kanske lite väl hård för min del. Men det är väl så. Toppen av alla händelser inom min bransch är ändå Black Friday. Ja, här har det jobbats, planerats uträttats och fixats. Igår när Cyber Monday äntligen sa hejdå kunde jag andas ut, ta en kopp glögg och känna att mina chefer är skyldiga mig en flaska vin eller fem. 

Hade i alla fall mitt i all denna Köphelg ett glöggparty hemma hos oss. Skramlade ihop massa underliga snackasaktiga grejer på matbordet och serverade sammanlagt 11 liter glögg. Tog inga bilder på gästerna eftersom jag inte ville känna mig som en galen papparazzi plus att det var mer av Nikis vänner på plats och jag är inte helt säker på hur kosher de tycker att det är att man öser ut deras manliga ansikten på nätet. Dagens I-landsproblem. 

Den här veckan har jag massa trevliga saker för mig. Ikväll ska jag träffa skolan som jag kanske (om jag i mitt liv får för mig att plugga igen) vill göra en masters för. Vi ska lite se. På fredag flyger jag och en av mina bästisar iväg till London på tjejweekend. Har aldrig blivit iväg-kidnappad tidigare och ser gladeligen fram emot det. 

Nu lite pics från lördagen. 







 Varje gång jag ber Niki ta en bild på mig, suckar han lite lätt sen knäpper han av sådär 40 stycken i rad varav 98% är suddiga. Men lite söt är han ändå, som ställer upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar