onsdag 9 december 2015

Finlanderiet

Hej från jobbet. Kom hem från London i söndags och har sen dess varit helt död. Kan nog egentligen inte säga så mycket mer om London eftersom allt var så yrt och galet. The Box är i alla fall den bästa nattklubben jag varit på i mitt liv. Herregud så galet ställe och herregud vad man fick vara med om där. Men jag överlevde. Mina kläder överlevde också även om dom fick kemtvättas direkt efteråt. Ja så var det där. Senaste dagarna har jag varit så slö. Att gå ut med hunden har känts som ett maraton. Men nu börjar jag bli normal igen.

Annars har jag
- Målat livskartor med Jonski häromdagen (misstänker att hon ändå diggade det)
- Lagat Provoncale med Niki igår. Svingott.
- Inte packat upp min väska
- Köpt Silja Line biljetter till Sverige över jul (vi åker 20.12-28.12) wihoo.
 Mycket sånt här i London
Receptet till det här hittar ni HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar