torsdag 26 november 2015

Hejeriet

Hej jag lever. Har bara haft en lite mycket på senaste. Varit på middag på Saslik med jobbet bland annat. Smakade på björn (en tugga) och kände mig hemsk efteråt. Nu försöker jag brottas med mina motsägelsefulla moraltankar för djur. Varför kan jag inte äta björn och häst men ko och gris? Låter egentligen ganska skenheligt. Annars har min syster nu lämnat landet och jag har svinmycket på jobbet. Därför sitter jag här fortfarande. Jobbar på Black Friday kampanjerna som går ut idag och resten av helgen (sjukt mycket att göra). Men jag och min kollega Ville bestämde oss för att ta ett glas vin nu. Trevligt att vi har sådana saker på kontoret. Så hej från mitt kontorsvinglas och min lilla julgran som jag dekorerat alldeles själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar