måndag 5 oktober 2015

Hej Bloggen!

Jag hade faktiskt glömt att du fanns. Kom ihåg det så här på morgonen när jag cyklade till jobbet och reflekterade över vädret. Men hej! Ny vecka nya möjligheter som alla människor som någonsin haft en dålig helg skulle ha sagt. Oh well. Min helg var bra. Råkade se en hel säsong Downton Abbey igår. Var inte riktigt meningen. Skulle bara ge den ett avsnitt. Niki tröttnade efter en halv episod. Förr i tiden trodde jag att jag hade dåligt tålamod. Sen träffade jag Niki.

Fick dessutom en bröllis-save-the-date i form av kylskåpsmagnet i fredags. En av mina favoritkvinnor ska gifta sig i Göteborg i juli nästa år. Hoppade, skuttade och skrek OMG i så där en kvart. Inte alls dramatiskt lagd.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar