fredag 24 juli 2015

Varning för gammal kvinna skriver inläggeri

Är det någonting jag är svintrött på så är det rumpbilder. Jag vill inte se "inspirerande" bilder men putande rumpor och ord som "skip unhealthy food and do squats". Jag vill se människor njuta av livet och inte endast fokusera på en kroppsdel av den enkla anledningen att putande rumpa är trendigt just nu. Sen när då? Ett år tillbaka? Dessutom har det hänt något med bikiniunderdelar. De ska vara någon blandning av vanliga trosor och string nuförtiden. Inte hipsters. Utan  som lite förstora stringtrosor. De här ska man sen vandra runt i när man njuter av sitt hälsosamma liv och sin putande rumpa. Jag vet egentligen inte varför jag blir så provocerad av det här. Kanske för att det stör mitt vin-och-glass-pimplande. Vem vet?

2 kommentarer:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar