fredag 17 juli 2015

Staneriet

Fick fint stadsbesök av syskonen plus Fidde idag efter jobbet. Trevligt att tralla runt med sällskapet även om jag kanske inte är helt i mitt esse. Är hes, trött, slö och får illamåendes attacker lite då och då (nej, jag är inte gravid) har bara ett litet virus eller liknande i kroppen. Går väl över så småningom. Mös i alla fall runt på stan tillsammans. Först till Torni för att checka in utsikten, vidare till Big Mamas, plockade upp lite pizzor som vi åt på en filt i Koffen. Avslutade med en drink på Grotesks terass innan syskonen + Fidde åkte hem och jag och Niki åkte till flygplatsen. Nu har vi plockat upp Nikis norska bästis Cringlan som ska bo här en stund. Crowded shit :)
 Bror
 Syster
 Jag testade Fiddes kamera
 Staaaaan
 Vacker stad man bor i ändå
 Mannen i mitt liv

 Stans häftigaste toalett
 Jag och min väldigt avslappnade outfit. Kostymbyxor och t-shirt.
 Micke och Fidde
 Grotesk
 vi
Johannas passionsmojito

3 kommentarer:

  1. Stakin! Hade också illamåendeattacker, feber och magsjuka i typ 2 veckor i juni, antagligen pga av stress + virus :( vi måst ses snart! Kommer hem från landet i mitten på nästa vecka så hör av mig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det är så det ligger till. Vem vet kanske man bara behöver lite riktig semester? Vi måste så ses!!! Har knappt sett en enda vän på hela sommaren. Vi kan gå på vin eller liknande eller så kan ni alltid komma med till Kroatien, en helg i alla fall :D Saknar dig massor! PUSS

      Radera
  2. Haha, när åker ni till Croatia? Är tyvärr helt PA för tillfället (levde YOLO-livet i Grekland) så vi måste nog köra en middag i Håfåsch. Hörs nästa vecka <3

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar