måndag 27 juli 2015

Helgeriet

Helgen var ganska intensiv. Fredagen bestämde vi oss för att ta lägenheten och jag sade i samma veva upp min lilla lägenhet på roban. Konstig känsla ändå. Vi firade det hela med ett glas på Story innan jag träffade lite gamla klasskompisar på Kiila. 

Lördagen vaknade vi relativt tidigt och körde tillsammans med några av Nikis kompisar till Kimitoön där vi var bjuda på bröllis. Ärligt talat var det här nog ett så svårslaget bröllop att om någon ens skulle försöka överträffa det någon dag så får man nog kämpa. Så fint, så vackert och så roligt. Tack!

Lämnade kameran på hotellrummet och koncentrerade mig på att vara glad och dansa.
 Fredagen, efter att vi just ringt och meddelat att vi tar lägenheten
 Jag var glad och lite nervös
 Dessutom helt nyfriserad
 Gick till saluhallen
 Till Nikis svågers resturang Story
 Tog ett glas och skålade över vår flytt om två veckor
 Därefter gick jag till Kiila och hängde med skolkompisar
Lördagens bröllisoutfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar