onsdag 3 juni 2015

Sommarlistan

När börjar semestern?
Sista veckan i juni. Eller nåja. Frilansar på Bråvalla då så officiellt börjar den nog veckan efter. Mitt livs första betalda semester faktiskt. Ska bli spännande att med gott samvete göra ingenting.

Ska du på några bröllisar?
Två stycken. Ett i slutet av juli och ett i slutet av augusti. Tänker ha på mig något färgglatt och somrigt. Kanske långt.

Årets sommarplåga?
Förmodligen Måns Zelmerlöws Heroes.

Bästa sommarmaten?
Grillat med fräsch sallad till

Bästa sommardrickan?
Rosé och bubbel. Kombination av båda går också bra

Ska du resa utomlands?
Yepp. Sverige och Norge räknas inte. Men något soligt och varmt med Niki har jag nog tänkt. Kroatien?

Vad går du helst klädd i?
Jeansshorts, converse och en t-shirt

När sker premiärdoppet?
Det skedde i januari...

Satsar du på en sommarflört eller flera?
Har redan hittat mannen i mitt liv och är superkär. Så satsar på honom.

Vad ser du mest fram emot?
Att Niki flyttar hem från Norge

Vad står högst upp på shoppinglistan?
Vattenskidor. Har bara en gammal skida från 60-talet som gummit gått sönder på. Dags att fixa nya.

Något du vill ha mer av den här sommaren?
Seglade inte alls förra året. Måste se till att ta igen det ordentligt. Hänga lite mer med familjen också.

Något du vill ha mindre av den här sommaren?
Full mailbox

Vem kommer du att hänga mest med?
Förmodligen Niki.

Vilken solskyddsfaktor använder du?
Jag vet inte. Är så dålig på att skydda mig men bränner mig ändå så sällan. Kanske en femma?

Blir det något festivalliv?
Bråvalla blir det. Men jobbar så mycket där att om jag ser en låt av en artist så är jag nöjd.

Årets modetrend är?
Alltså jag är så otrendig på sommaren. Går i princip alltid runt i samma kläder och har ruffsigt havshår. Så sommartrenden är relaxed.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar