måndag 1 juni 2015

Men tjaeriet

Är på landet. Har jobbat, läst en bok och väntar nu på att maten ska bli klar och att en dude ska ringa till mig med fantastiska nyheter. Efter det ska jag titta på filmen Big Eyes på swefilmer.se om konstnärinnan Margaret Keane och vara riktigt slapp.

I morgon ska jag läsa igenom och testa det där galna träningsprogrammet Malin skickade till min email. Vet inte hur länge till jag hade tänkt revolutionera mot vårt träningshysteriska samhälle genom att göra absolut ingenting alls. Ska försöka hitta ett mellanting istället. Behöver inte bli supersmal eller något i den stilen. Är ganska kvinnlig och trevlig som kurvig och har egentligen inte behov av att ta gymselfies (läste dessutom att man tydligen kan ha hemska psykiska problem om man håller på med sånt) och mår ganska bra. Men "Mission mellanting" kör vi på från och med nu.
Tog mig ett dygn innan jag var av med den här. Sträckläser alltid Jojo Moyes böcker och den här mysarn var definitivt inget undantag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar