lördag 16 maj 2015

The escape

Larissa tyckte att jag borde åka till Norge och efter lite om och men tyckte jag också det och tog en spontanis till Sandefjord. Firade det hela med rosé champagne på flygplatsen innan hon åkte till Stockholm och jag hit. En peppande vän som dessutom dricker champagne med en på flygplatsen är något alla borde ha.


Skippade dessutom att berätta för Niki att jag var på väg och låtsades helt glatt att jag ännu var på landet. Trampade in i Nikis hus på kvällskvisten och sa hej. Han såg så förvånad ut att det var värt det. Nikis syster plus man och minibarn var också här och jag kom precis i lagom tid för att få hänga med till Kokkeriet på "Blåsjell" (musslor) och vin. Efteråt åkte vi upp till Gatsby-huset (tror jag bloggade om det i somras) och blev inlåsta där med bilen. Fick till slut lämna bilen och promenera hem. Som tur var det inte så långt.
 Bollinger
 guldvän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar